torsdag 14. oktober 2010

I det kreative hjørnet!

Jeg føler virkelig at jeg er inne i en kreativ periode! Hadde bare døgnet hatt flere timer... Jeg har det alltid slik om høsten. Det er som om det er noe som våkner i meg. Vi er omgitt av vakre farger og været kan fasinere på mange måter. Det er deilig med en glødende høst-sol som setter den siste spissen på de vakre fargene i skogen, men det har også sin sjarm når det pisker mot ruta og vinden uler rundt hus-hjørnene...Høsten er en flott årstid.
Jeg får så utrolig mange ideer om alt jeg kan lage, og er desverre redd for at det bare blir mange halvferdige produkter...Men jeg har prøvd å vært flink å begrense meg. Har et større tove-prosjekt på gang, som jeg kommer nærmere tilbake med her senere. Og er stadig å kjøper meg nye lerret for å utforske den kunsteriske siden av meg..(se mitt lille Galleri:))Det føles bare godt å kunne skape noe. Og enda bedre, er å gi det til noen som ser verdien av det...

2 kommentarer:

  1. Hei. må bare si at du har en flott blogg, mye inspirasjon :) http://capricorn-jenta.blogspot.com/

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Capricorn! Så koselig:)

    SvarSlett